Onsdag

Nu är det typ 3 veckor sen jag skrev här sist. Hade typ glömt bort att jag hade den här bloggen.

Idag har jag inte gjort så mkt. Har vart i skolan bara. Jag har typ jättemkt att göra i skolan nu. Orkar typ inte. Men jag tar ju studenten snart, så det är inte så lång tid kvar. Blir ju skönt när jag har gjort klart allt. Idag fick jag faktiskt min studenmössa & lite andra saker :)

Jag vill ha en annan design på bloggen. Jag vet inte hur man gör, så jag ska försöka hitta nån som kan hjälpa mig med de. Den jag har nu är ju jättetråkig & ful. Bläää...

Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:18:41
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0